Thursday, March 5, 2009

??????

2-3 minggu ni deqsu xtau nape..rasa cm kosong sgt..macam xde perasan pun ia jgk kot...huhu..ntah la, xtau ape yg tgh deqsu fikir...klu bleh wt masa skng ni nk je duk kt tepi pantai sorg2..nk cri kedamaian, ketenangan n semangat baru...tp, masa xmengizinkan..huhu...dalam hidup ni semua kita kena buat n fikir sendiri..termasuk la semangat..mungkin ada sesetengah org yg sentiasa ada org disekeliling mereka yg selalu memberi semangat n faham mereka...but, not for me coz xde org yg faham deqsu..ble sdh, down n rse cm perlukn org disisi..still xde..n kne tanggung sorg2..sdh je kdg2 2..tp, nk buat mcm mne..hdp perlu d teruskn...dugaan dlm hidup kot...
emmmm, pagi td lepas kls marketing deqsu dpt call dr abah bg tau yg uci dah xd...emm..time 2 rse nk blk je trs...tp abah ckp xpyh tkt xsmpt..lgpun jauh...huhu...sedih je rasanya..wlaupun deqsu xrpt sgt dgn uci..tp, still terasa kehilangannye....bla keadaan jd cmni lagi la rasa cm xde mud n sedih je...huhu..mcm2 dah berlaku sepanjang 2009 ni, sedangkan bru nk msk bulan ke-3..huhu....mungkin ada hikmah disebalik apa yg berlaku...

" Masalah demi masalah yang melanda, bukan bermakna Allah ingin menyeksa hamba-Nya, boleh jadi ia suatu bentuk terapi untuk menjadikan kita lebih tabah, kuat dan khusyuk kepada-Nya."

1 comment:

Anonymous said...

[url=http://ebiteua.com/forum57-prostitutki-ternopolya-i-oblasti.html]Проститутки Тернополь[/url]