Sunday, April 25, 2010

'i let u go'

Emm..i don’t know what in my mind now…just sekarang kadang2 rasa hepy sangat coz bersyukur dengan apa yang ada dan dengan apa yang dilalui sebelum ni…terlalu banyak rintangan dalam hidup ni yang kadang2 kita xsedar semua yang kita lalui itu yang mematangkan diri kita dan menjadikan kita lebih dewasa dari umur..huhu..Matured sgt ke saya ni????sesuka hati je nak cakap camni kan???hehe..But, I’m realize, sometime I’m too childish…but, sometime I can be matured for the certain thing.. and from now I’m really2 need to think about my future coz soon I’m going to 21 years old…huhu..xsangka dah nak masuk alam dewasa dah…so, rintangan dalam hidup dan tanggungjawab makin besar..i’m must get ready for everything happen after this and for the should plan a some step:

1) Kena lupakan apa yang xpenting dan juga sesiapa yang akan mengganggu fikiran ( especially for the person make me too hurt before until now even I know the person is really nice, maybe that person has a reason to be like that)..i really need to forget everything ..mianhae..


2) Kena fikirkan apa plan lepas habis study hujung tahun ni, insyAllah..(nak keje kat mana???nak stay kat mana??? Dan adakah perlu untuk saya merantau ke negeri lain??)..huhu



3) Kena fikir sama ada lepas ni nak terus sambung study lg ke x????(tp, dalam fikiran ni sekarang, nak keje dulu 2 3 tahun and then baru sambung coz ini adalah cara terbaik untuk mengelak dari ditanya pasal kawin..huahua..bgs x idea ni????? Coz sekurang2nya mesti parent tunggu abis belajar baru tanya kan and time 2 pun saya rasa saya dah lebih 27 tahun…=)..



4) Last sekali yang terfikir sekang, dah xnak sedih mengingat kembali benda2 yang dah lepas…apa2 pun life must be go on…

No comments: