Wednesday, April 13, 2011

Tag ????hehe..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..IN THE NAME OF ALLAH, THE MOST GRACIOUS, THE MOST MERCIFUL.. ALHAMDULILLAH for giving me a chance to still live in this world.. Thanks ALLAH...
tag from my sis..sje je amik coz xde kje..hehe.

  1. Bekas kekasih saya adalah seorang - of coz la man xkn women kn??hehe..=p
  2. Saya sedang mendengar - love love by FT Island ..hehehe..=p
  3. Mungkin saya patut - buat xtau dgn keadan sekeliling yg haru biru..huahaua..=p
  4. Saya suka - pegi jalan2 + duk tepi pantai..=p..(miss this time..)
  5. Sahabat-sahabat baik saya - sangat baik...=p
  6. Saya tak faham - kenapa org suka pentingkan diri sendiri???isk3....
  7. Saya kehilangan - emmm....kehilangan semangat lately ni..huhu..tsk..tsk...
  8. Ramai yang bertanye - "bila nk ada bf??ble nk kwin?? (isk3...xperlu kot skrg..huhu)
  9. Makna nama saya - cahaya kelebihan & ketinggian....=p
  10. Cinta itu adalah - mainan perasaan..tp, CINTA yg agung adalah pasti...=p
  11. Di suatu tempat, seseorang itu sedang - emm...study coz dh nk final...
  12. Saya akan cuba - dptkn pointer yg best until final sem ni..heheh..=p
  13. Ayat SELAMANYA bermaksud - ABADI.....hehe..=p
  14. Telefon bimbit saya - sangat cute + comei coz ade pic hong ki..hehe=p
  15. Bila saya terjaga dari tidur - saya akan cri nset n tgk jam...(alamak..terlambat sudaa...huahua)
  16. Saya paling meluat apabila - ad yg suka pentingkn diri sendiri je...hello!!!!ingt2 la org len sme k!!!..=p...heheh...
  17. Pesta/Party adalah - something yg xbest + xske nk join..emm...
  18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah - arnab+kucing..=p
  19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah - masa zaman kt matrik..sgt2 la best...hehehe=p..(kn best klu dpt kembali ke zaman 2..huhu.
  20. Hari ini - saya nak settlekn kje +nk smbg tgk GUMIHO~
  21. Malam ni saya akan - tgk GUMIHO....huahua..=p
  22. Esok pula saya akan - sambung kje + tgk GUMIHO..huahau..
  23. Saya betul2 inginkan - cuti yg panjang + duduk tepi pantai...hehe=p
  24. Ketika anda melihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini....smile!!!!=p...
  25. Pusat membeli belah ataupun arked permainan - tempat yang akan menghabiskan duit sy aje..huhu..=p
  26. Makanan barat atau Jepun? - emm, barat kot..=p
  27. Bilik yang terang atau gelap - gelap, then bru mencabr..hauahua...
  28. Ayat terakhir yang anda katakan ialah - life must go on..=p
  29. Siapa yang anda mahu "TAG"?- all member in list beside this entry..hehe..=p

No comments: