Wednesday, July 3, 2013

Terapi Diri (",)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..IN THE NAME OF ALLAH, THE MOST GRACIOUS, THE MOST MERCIFUL.. ALHAMDULILLAH for giving me a chance to still live in this world.. Thanks ALLAH...

Alhamdulillah..masih diberi ruang untuk terus menghirup udara segar dibumiMu ini Ya Rabbi, pencipta Yang Maha Esa.. Selawat serta salam buat junjungan besar Nabi Muhammad SAW serta para sahabat baginda.

Misi untuk menulis rentetan percutian ke Korea terpaksa ditangguh lagi dek kerana hari-hari yang berikutnya, altenari dah tak sama dengan yang sebenar..hehe.. So, bagi masa nak ingat semula ye nama-nama tempat tu..hehe (",). Yela, sebab utama deqsu share story kat blog ni untuk berkongsi rasa dan tempat-tempat menarik di negara k-pop itu serta sebagai rujukan untuk kawan-kawan yang ingin ke sana nanti. Since blogger-blogger yang lain banyak membantu deqsu untuk memilih destinasi-destinasi menarik untuk dikunjungi. Thanks Blogger's. (",).

Untuk saat dan ketika ini, apa yang ada dalam fikiran hanyalah REST. Melalui bulan-bulan yang mencabar ini membuatkan deqsu terfikir untuk bercuti panjang..(Waa..bestnye kalau ia menjadi kenyataan kan??..but. it can't happen ok.wake up dila!!!!..it just a dream..huhu). Ya, its only a dream since we are too busy lately. And when I just think, why the problem come out  in a same month but in different year??Ottoke?? emmm...

Just be strong and put the effort as long as u can do.. FIGHTING!!! May Allah Bless us always. InsyaAllah.Moga Allah kuatkan hati ini dan dijauhkan dari perasaan marah serta hasad dengki, iri hati dan membenci sesama yang lain. Setiap aturan Allah itu ada sebab musababnya. Jadi, kita kena redha dan tabah dalam menghadapi hari-hari mendatang. Untuk terapi diri, i just bough this two book this month:

Titisan Mahabbah by Sis Diana Amir
&
Allah Tidak Pernah Jauh by Sis Suhana Amiril
 Let's read...(",)


No comments: