Monday, January 13, 2014

~Life~

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..IN THE NAME OF ALLAH, THE MOST GRACIOUS, THE MOST MERCIFUL.. ALHAMDULILLAH for giving me a chance to still live in this world.. Thanks ALLAH...

 
Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk terus rukuk serta sujud padaNYA Maha Esa lagi Maha Berkuasa. Selawat serta salam buat Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW serta para sahabat baginda. ^~^
 
Niat dihati nak teruskan entry yang dah agak lama deqsu keep in mind " A Dream". Tapi, belum sampai masanya lagi kot untuk di"entry"kan kat sini.huhuhu. Bukan semua yang kita plan @ yang kita nak kita dapat kan? Dan bukan semua jugak kehendak orang lain yang kita boleh turuti dan penuhi betul tak? Kita ni manusia biasa, yang tak lepas dari salah & silap. Dan kadang-kadang orang tak faham dengan apa yang kita fikirkan. emmm... (T.T). That's a life ^~^. Tapi, hakikat hidup bahagia yang sebenar adalah bila kita lakukan semuanya kerana ALLAH. Jom usahakan!!! (",)
 
 
Tapi, yang penting kita kena ingat, segala yang jadi dimuka bumi ni ada reason yang tersendiri. Kadang-kadang kita tak perasan pun suatu perkara yang buruk jadi dekat kita tu sebenarnya baik untuk kita dan kadang-kadang benda yang kita suka untuk lakukan sebenarnya tak elok pun untuk kita. Ini semua sebagai tarbiyah untuk terus dekat denganNya Pencipta Yang Agung. So, buat sahabat-sahabat diluar sana, lalui setiap yang ujian yang datang dengan tenang dan always think positive OK? (ingatan penting untuk diri sendiri jugak.heee ^~^)
 
 
Tetiba malam ni keluar entry yang beremosi.hehehe.. Plan nak tulis lain, lain pulak jadinya kan. But, I just have such an experience weekend. Banyak benda yang 1st time deqsu buat dalam minggu ini; last minute decision, nervous, risau, kelakar, malu dengan diri sendiri dan macam-macam rasa pun ada. Hehehe. Tapi, pengalaman hidup mengajar kita untuk lebih matang. Moga segalanya mendapat berkat dan redha Illahi. InsyaAllah.
 
 
Opps..12 o'clock already..
Its Monday... ^~^
Time to sleep...^~^
Have a such beautiful day...
Bismillah... (",)


No comments: